Pokud se program začne chovat nestandardně (nelze například uložit data, chybné součtování, chyba Key violation) je možné, že došlo k porušení databáze.
Porucha databáze může vzniknout nekorektním ukončením programu, pádem systému Windows, vypnutím počítače se spuštěným programem Stomedic apod.
Databázi je možné nechat opravit.
Postup pokud je možné program spustit:
- v hlavním nastavení programu na záložce Databáze zaškrtněte "naplánovat při dalším spuštění kontrolu databáze"
- klikněte na tlačítko Uložit
- restartujte program
Při novém spuštění programu se provede oprava databáze.
Postup pokud NENÍ možné program spustit:
K opravě databáze použijete externí nástroj (dostupný od verze 7.88). Naleznete ho přes hlavní menu Windows - složka Stomedic
Hlavní okno programu Nástroje Stomedic
Síťová verze:
Pokud používáte síťovou verzi programu nejprve zavřete všechny klientské programy Stomedic. Pak v programu Stomedic Server v horním menu Nástroje spuťte funkci Oprava databáze